Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2010

Η ηλεκτρική μου κλειδαρότρυπα

Στέκομαι μπροστά στην τηλεόραση. (Οκ, το ξέρω! Κανείς δεν είναι τέλειος..)
Εκτελώντας ευλαβικά το παραδοσιακό ζάπινγκ, φτάνω στο νούμερο 6 της τηλεόρασης μου..
Ξαφνικά ένα ρίγος διασχίζει το κορμί μου.. Οι κόρες των ματιών μου διαστέλονται και η καρδιακή μου συχνότητα φτάνει στο αποκορύφωμα..
Νιώθω σαν να έχω μπεί σε μια μηχανή του χρόνου και έχω μεταφερθεί μερικά χρόνια πρίν..

 
"Ο Big Brother καλεί την Ελίνα στο δωμάτιο επικοινωνίας"
Σηκώνομαι απ'τον καναπέ έντρομος και ελαφρώς χλωμός και τρέχω στο μπάνιο
Αρχικά μου έρχεται να ξεράσω αλλά αποφασίζω να ρίξω νερό στο πρόσωπο μου...
Κοιτάζω την ημερομηνία στο κινητό μου ... 10/10/10

Τα 3 10αρια με επανέφεραν στο σήμερα..

"Μα καλά ξαναβάλανε το Big Brother?"

Επιστρέφω στην οθόνη της TV..

Τελικά δεν έκανα λάθος.. Το Big Brother είναι πάλι εδώ..
Και διαθέτει ενισχυμένα γκομενάκια (!!!)


Τώρα που οι καιροί είναι δύσκολοι σκέφτομαι να πουλήσω την τηλεόραση!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου